Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Tibia Strona Główna
->
Skrypty do OTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Tibia
----------------
Cheaty
Klienty Tibi
Filmiki,ss-y
Open Tibia Server
----------------
Mapy
Skrypty do OTS
Pomoc w Skryptach do OTS
Lista Polskich OTS
Warsztat Vilagie
Ogólne
----------------
O wszystkim i o niczym
Java
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rafi_PL
Wysłany: Śro 16:09, 08 Lis 2006
Temat postu:
Wedel noobie walnienty bez kultury
Cytuj:
NA otfans znalazlem
Wedel
Wysłany: Czw 19:41, 30 Mar 2006
Temat postu:
TY noobie plagiator jebany !!
polowa skryptow jest moja !!!!!!!!
vilagie
Wysłany: Śro 18:37, 22 Mar 2006
Temat postu: Zmiana miejsca zamieszkania
NA otfans znalazlem wlasniie extra scrypt murowany hit
a mianowicie jesli masz 2 miatsa na mapie to gracz moze zmienic miesce temple i spawn poprzez klikniecie na Statue Oracle
BArdzo przydatna rzecz a tu jest scrypt
w data/actions/scripts tworzymy citizen.lua i wklejamy to
Cytuj:
-- Citizenship by Luxz
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
forestpos = {x=100, y=104, z=7} -- temple respawn 1st city
desertpos = {x=226, y=102, z=7} -- temple respawn 2nd city
snowpos = {x=341, y=385, z=6} -- temple respawn 3rd city
junglepos = {x=537, y=343, z=6} -- temple respawn 4th city
playerpos = getPlayerPosition(cid)
if item.uid == 8000 then -- 1st city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,forestpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8001 then -- 2nd city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,desertpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8002 then -- 3rd city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,snowpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8003 then -- 4th city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,junglepos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
return 1
end
zmieniamy wspolrzedne tylko na swoje temple swoich miast
teraz w actions/actions.xml
dodajemy te linijki
Cytuj:
<action uniqueid="8000" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8001" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8002" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8003" script="Citizen.lua" />
Teraz na mapie ustawiamy gdzies w miescie Posag Oracle i dajemy uniqID odpowiednie ze wspolrzednymi w scrypcie
POWIODZENIA DZIALA NA 100% juz testowalem
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin