Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Tibia Strona Główna
->
Skrypty do OTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Tibia
----------------
Cheaty
Klienty Tibi
Filmiki,ss-y
Open Tibia Server
----------------
Mapy
Skrypty do OTS
Pomoc w Skryptach do OTS
Lista Polskich OTS
Warsztat Vilagie
Ogólne
----------------
O wszystkim i o niczym
Java
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
vilagie
Wysłany: Śro 18:40, 22 Mar 2006
Temat postu: Runa zmieniajaca wyglad
Zrobiłem ją na podstawie runki Devoya "Hallowen rune"
Ta runka zmienie w 90 losowych potworow!!!
W spells.xml zmieniamy linijke chameloen rune w kategoriach czary na:
<spell name="Monster rune" words="adevo ina" maglv="1" mana="1" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>
Następnie zmieniamy chameleon rune w kategoriach runy na:
<rune name="Monster rune" id="3116" charges="100" maglv="1" mana="10" enabled="1"></rune>
W spells/runes tworzymy monster_rune.lua i wpisujemy do niego:
Cytuj:
Bregozus napisał
------made by Bregozus-----
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0
outfit = math.random(6)
outfit2 = math.random(2,20)
outfit3 = math.random(20,40)
outfit4 = math.random(40,60)
outfit5 = math.random(60,80)
outfit6 = math.random(80,100)
outfit7 = math.random(100,120)
if outfit == 1 then
monsterlook = outfit2
end
if outfit == 2 then
monsterlook = outfit3
end
if outfit == 3 then
monsterlook = outfit4
end
if outfit == 4 then
monsterlook = outfit5
end
if outfit == 5 then
monsterlook = outfit6
end
if outfit == 6 then
monsterlook = outfit7
end
time = 36000
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObjectrdered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin