Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Tibia Strona Główna
->
Skrypty do OTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Tibia
----------------
Cheaty
Klienty Tibi
Filmiki,ss-y
Open Tibia Server
----------------
Mapy
Skrypty do OTS
Pomoc w Skryptach do OTS
Lista Polskich OTS
Warsztat Vilagie
Ogólne
----------------
O wszystkim i o niczym
Java
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 14:48, 17 Cze 2007
Temat postu:
Mogł byś jeszcze napisac co to zaklecie robi ;]
vilagie
Wysłany: Śro 18:52, 22 Mar 2006
Temat postu: Ciekawe zaklęcie
w data\spells\instant tworzymy plik hitmusic.lua i piszemy w nim:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_POISON
needDirection = false
areaEffect = 22
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = 22
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = 50
UltimateExplosionObject.maxDmg = 400
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObjectrdered())
end
UWAGA ZAKLĘCIA MORZE URZYWAĆ TYLKO GM!!! NIESTETY!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin