Tibia
Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Tibia Strona Główna
->
Skrypty do OTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Tibia
----------------
Cheaty
Klienty Tibi
Filmiki,ss-y
Open Tibia Server
----------------
Mapy
Skrypty do OTS
Pomoc w Skryptach do OTS
Lista Polskich OTS
Warsztat Vilagie
Ogólne
----------------
O wszystkim i o niczym
Java
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Elminio
Wysłany: Wto 18:42, 17 Lip 2007
Temat postu:
dupa jas i choragiewka, ten projekt nie jest twoj... dokladnie taki mam tekst widzialem na forum tibi org ;/ wszystko skopiowanie od gory do dolu, bezsensowny plagiat i jak masz zamiar to zamieszczac na stronie to przynajmniej nie pisz ze to jest twoje flszerze jeden.....
Kowal
Wysłany: Pon 17:41, 05 Mar 2007
Temat postu: Skrpyt
Nie jest to cos nie normalnego poniewaz taki skrypt da sie zrobic bardzo łatwo ale w ocenie 8,5/10
Sass
Wysłany: Pią 9:41, 01 Wrz 2006
Temat postu: ..
ciekawe , i przydatne
Dima
Wysłany: Pią 7:51, 24 Mar 2006
Temat postu:
Hehe...ciekawy NPC,szkoda że już nie stawiam OTS-a ,bo bym napewno przetestował ten skrypt,wygląda na ciekawy...
vilagie
Wysłany: Czw 19:43, 23 Mar 2006
Temat postu: Miasto pełne życia
Witajcie wszyscy zainteresowani projektem Miasto Pelne Zycia.
W tym temacie będe zamieszczał NPC TYLKO swojej produkcji.
Chce stworzyć miasto, w którym npc będą mniej schematyczni niż w Ots'ach czy nawet w prawdziwej Tibi.
Pierszym owocem mojej pracy jest Npc targujący się.
Idealna postać do questu do umieszczenia w bocznej uliczce Pustynnego miasta. Ma on na sprzedarz klucz i chce za niego 30000 sztuk złota, jednak może sprzedać TANIEJ , jesli sie potargujemy.
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(id, stackpos)
if id == focus then
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
selfSay("Wiec odejdz butny bohaterze.")
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0 and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Aa.., ' .. creatureGetName(cid) .. ',Co taki ubogi handlarz jak ja moze ci zaoferowac ?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'klucz') and focus == cid then
selfSay('Mam taki jeden klucz... Prowadzi ponoc do legendarnego skarbca, co ty na to ?')
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'buy klucz') and focus == cid then
selfSay('Ah., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Jak dla ciebie szlachetny panie tylko 30000sztuk zlota.')
talk_start = os.clock()
surv = true
end
if msgcontains(msg, 'potargujmy sie') and focus == cid then
selfSay('Hm..., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Nie zejde ponizej 25000.')
talk_start = os.clock()
inf = true
surv = false
end
if msgcontains(msg, 'za duzo') and focus == cid then
selfSay('Chcesz mnie okrasc ?, ' .. creatureGetName(cid) .. '. 20000 Nie ustapie')
talk_start = os.clock()
jungle = true
inf = false
end
if msgcontains(msg, 'jeszcze mniej') and focus == cid then
selfSay('Ty synu karalucha !!!, 10000 NIE MNIEJ')
talk_start = os.clock()
dund = true
jungle = false
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and surv == true then
buy(cid,2419,1,30000)
selfSay('Oto twoj klucz.To uczciwa cena.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and inf == true then
buy(cid,2419,1,25000)
selfSay('POlecam sie.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and jungle == true then
buy(cid,2419,1,20000)
selfSay('Oto twoj klucz.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and dund == true then
buy(cid,2419,1,10000)
selfSay('Dobry z ciebie negocjator.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Hmm... Namysl sie a ja tu popracuje')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Odejdz wiec...')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
endWykorzystałem tu Npc boatguy, ale praktycznie napisałem wszystko od nowa. NA RAZIE SPRZEDAJE SCIMITAR. Ale zmienić to można bez problemu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin