vilagie
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:46, 23 Mar 2006 Temat postu: Jajko kury |
|
|
.../data/actions/actions.xml
dodaj linijkie:
Kod:
<action itemid="4850" script="chicken.lua" />Następnie dodaj w:
.../data/actions/scripts/chicken.lua
Kod:
-- Create Chicken Egg by Galnaki --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
pos = getPlayerPosition(cid)
if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then
if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("Chicken", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"O.0, czyżby kura?",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end
return 1
end----------------------------------------------------------------------------------------
A teraz krótki poradnik jak zrobić takie jajeczko
No wiec tak:
1.Zawsze gdy chcesz zrobić jajko musisz dodać linijkie w .../data/actions/actions.xml. Linijka ma wyglądać tak:
Kod:
<action itemid="4850" script="nazwa potwora.lua"/>
Tutaj dajemy nazwe potwora np. Chicken
2.Tworzymy plik w .../data/actions/scripts/ i nazywamy go chicken.
3.Wklejamy tam
Kod:
-- Create Chicken Egg by Galnaki --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
pos = getPlayerPosition(cid)
if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then
if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("nazwa potwora jaki ma sie wykluć", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Co ma pisać, gdy wykluje sie potwór?",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end
return 1
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|