|
Tibia Wszystko dotyczące Tibi i nie tylko.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vilagie
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:43, 23 Mar 2006 Temat postu: Miasto pełne życia |
|
|
Witajcie wszyscy zainteresowani projektem Miasto Pelne Zycia.
W tym temacie będe zamieszczał NPC TYLKO swojej produkcji.
Chce stworzyć miasto, w którym npc będą mniej schematyczni niż w Ots'ach czy nawet w prawdziwej Tibi.
Pierszym owocem mojej pracy jest Npc targujący się.
Idealna postać do questu do umieszczenia w bocznej uliczce Pustynnego miasta. Ma on na sprzedarz klucz i chce za niego 30000 sztuk złota, jednak może sprzedać TANIEJ , jesli sie potargujemy.
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(id, stackpos)
if id == focus then
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
selfSay("Wiec odejdz butny bohaterze.")
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0 and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Aa.., ' .. creatureGetName(cid) .. ',Co taki ubogi handlarz jak ja moze ci zaoferowac ?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'klucz') and focus == cid then
selfSay('Mam taki jeden klucz... Prowadzi ponoc do legendarnego skarbca, co ty na to ?')
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'buy klucz') and focus == cid then
selfSay('Ah., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Jak dla ciebie szlachetny panie tylko 30000sztuk zlota.')
talk_start = os.clock()
surv = true
end
if msgcontains(msg, 'potargujmy sie') and focus == cid then
selfSay('Hm..., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Nie zejde ponizej 25000.')
talk_start = os.clock()
inf = true
surv = false
end
if msgcontains(msg, 'za duzo') and focus == cid then
selfSay('Chcesz mnie okrasc ?, ' .. creatureGetName(cid) .. '. 20000 Nie ustapie')
talk_start = os.clock()
jungle = true
inf = false
end
if msgcontains(msg, 'jeszcze mniej') and focus == cid then
selfSay('Ty synu karalucha !!!, 10000 NIE MNIEJ')
talk_start = os.clock()
dund = true
jungle = false
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and surv == true then
buy(cid,2419,1,30000)
selfSay('Oto twoj klucz.To uczciwa cena.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and inf == true then
buy(cid,2419,1,25000)
selfSay('POlecam sie.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and jungle == true then
buy(cid,2419,1,20000)
selfSay('Oto twoj klucz.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and dund == true then
buy(cid,2419,1,10000)
selfSay('Dobry z ciebie negocjator.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Hmm... Namysl sie a ja tu popracuje')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Odejdz wiec...')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
endWykorzystałem tu Npc boatguy, ale praktycznie napisałem wszystko od nowa. NA RAZIE SPRZEDAJE SCIMITAR. Ale zmienić to można bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dima
Buket
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:51, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe...ciekawy NPC,szkoda że już nie stawiam OTS-a ,bo bym napewno przetestował ten skrypt,wygląda na ciekawy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sass
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:41, 01 Wrz 2006 Temat postu: .. |
|
|
ciekawe , i przydatne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kowal
Gość
|
Wysłany: Pon 17:41, 05 Mar 2007 Temat postu: Skrpyt |
|
|
Nie jest to cos nie normalnego poniewaz taki skrypt da sie zrobic bardzo łatwo ale w ocenie 8,5/10
|
|
Powrót do góry |
|
|
Elminio
Gość
|
Wysłany: Wto 18:42, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dupa jas i choragiewka, ten projekt nie jest twoj... dokladnie taki mam tekst widzialem na forum tibi org ;/ wszystko skopiowanie od gory do dolu, bezsensowny plagiat i jak masz zamiar to zamieszczac na stronie to przynajmniej nie pisz ze to jest twoje flszerze jeden.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|