vilagie
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:47, 23 Mar 2006 Temat postu: Zmiana płci |
|
|
Jest to skrypt, który polega na tym, że zmieniamy płeć za godziny pacca
W "command.cpp" w tabeli kodów dodaj:
Kod:
{"/changesex",&Commands::changeSex},Przy końcu pliku dodaj:
Kod:
bool Commands::changeSex(Creature* c, const std::string &, const std::string &) {
Player* p = dynamic_cast<Player*>(c);
if (!p)
return false;
long losttime = 3600000*g_config.getGlobalNumber("sexchangehours",5);
if (p->premiumTicks < losttime) {
p->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You do not have enought premium time.");
return false;
}
bool sex = p->sex == PLAYERSEX_MALE;
if (sex) {
p->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You are now a female.");
p->sex = PLAYERSEX_FEMALE;
p->looktype = 136;
game->creatureChangeOutfit(p);
} else {
p->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You are now a male.");
p->sex = PLAYERSEX_MALE;
p->looktype = 128;
game->creatureChangeOutfit(p);
}
p->premiumTicks -= losttime;
return true;
}W "commands.h" pod tą komendą, którą dodaliśmy dodaj:
Kod:
bool changeSex(Creature*,const std::string&,const std::string&);W "commands.xml" dodaj linijkę:
Kod:
<command cmd="/changesex" access="0"/>
Post został pochwalony 0 razy
|
|